مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:252024-01-09اقتصادي

عملیات اجرایی راه اندازی تراموای همدان در سال آینده


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از آغاز عملیات اجرایی راه اندازی تراموا در سال آینده خبر داد و گفت: تراموا با سرمایه گذاری وزارت دفاع در همدان اجرا می شود.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از آغاز عملیات اجرایی راه اندازی تراموا در سال آینده خبر داد و گفت: تراموا با سرمایه گذاری وزارت دفاع در همدان اجرا می شود.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار کرد: تمام اعتبار مورد نیاز این پروژه توسط وزارت دفاع تأمین شده و نیازی به سرمایه گذاری هیچ کدام از نهادها و ارگان های همدان نیست.

وی تصریح کرد: از سال آینده عملیات راه اندازی تراموا در همدان با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی آغاز می شود و می تواند 70 درصد بار ترافیک همدان و مرکز شهر را حل کند.

حاجی بابایی تأکید کرد: راه اندازی تراموا در همدان چهار سال پیش مصوب شده و دارای ردیف بودجه است و در رینگ دوم شهر اجرا می شود و در این مسیر هیچ منزل مسکونی تخریب نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، وی با تأکید بر اینکه در آینده ای نزدیک پایتخت و بیشتر مراکز استان ها به تراموا مجهز می شوند، افزود: ما می خواهیم همدان در این زمینه پیشتاز و الگوی کشوری باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی راه اندازی تراموای همدان در سال آینده

عملیات اجرایی راه اندازی تراموای همدان در سال آینده