مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 21:152024-01-18حوادث

ماجراهای تکان دهنده عامل قتل های خانوادگی


محکوم 31 ساله ای که پس از یک سال فرار از زندان با رصدهای اطلاعاتی نیروهای کلانتری معراج مشهد دستگیر شد، درحالی ماجراهای تکان دهنده ای از جنایت های خانوادگی خود را بازگو کرد که مدعی بود بعد از تحمل 10 سال زندان از قصاص نجات یافته اما .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، سه شنبه شب گذشته، ماموران کلانتری معراج مشهد با رصدهای اطلاعاتی و بهره گیری از منابع و مخبران به سرنخ هایی از یک قاتل فراری سنگدل دست یافتند که در کوی نجف مشهد به طور مخفیانه زندگی می کرد.

طولی نکشید که کلمات رمزآلود در بیسیم های پلیس به هم پیوستند و مشخص شد قاتل مذکور بهمن سال گذشته و پس از یک مرخصی چند روزه، از زندان مرکزی گریخته  و دیگر به زندان بازنگشته است.

بنابراین با دستور سرهنگ احمد نگهبان(رییس پلیس مشهد) ماموران انتظامی سوابق محکوم فراری را که از سوی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تحت تعقیب بود، از دل رایانه بیرون کشیدند و این گونه مشخصات و تصویر فردی بر صفحه نمایشگر رایانه نقش بست که بررسی ها نشان داد وی از مجرمان خطرناکی است که علاوه بر جنایت های خانوادگی ،سابقه جعل را نیز در پرونده سیاه خود دارد.

به همین دلیل گروهی ویژه از نیروهای کار آزموده کلانتری به فرماندهی سرگرد امیر رضا فعال(رییس کلانتری معراج)عازم کوی نجف در بولوار توس شدند و مخفیگاه محکوم فراری را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراهای تکان دهنده عامل قتل های خانوادگی

ماجراهای تکان دهنده عامل قتل های خانوادگی