مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:402024-01-01اقتصادي

افزایش 5 درصدی سهم معدن در اقتصاد سال آینده کشور


رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از افزایش پنج درصدی سهم معدن در اقتصاد سال 1403 خبر داد و گفت: سهم معادن در اقتصاد کشور طبق قانون بودجه سال آینده، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از افزایش پنج درصدی سهم معدن در اقتصاد سال 1403 خبر داد و گفت: سهم معادن در اقتصاد کشور طبق قانون بودجه سال آینده، 13 درصد تعیین شده که نسبت به سال گذشته که هشت درصد بود، رقم قابل توجهی است.

رضا بستامی که با هدف شرکت در جلسه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و بررسی دغدغه های استان های شمال غرب کشور به تبریز سفر کرده است، در جمع خبرنگاران، گفت: آذربایجان شرقی، یکی از مناطق مهم و راهبردی معادن در کشور به خصوص در حوزه مس است.

اکنون تعداد 630 معدن در این استان وجود دارد و هم چنین تعداد اعضای نظام مهندسی معدن استان نیز 3600 نفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که 21 سال از آغاز فعالیت سازمان نظام مهندسی معدن در کشور می گذرد، افزود: اکنون تعداد 45 هزار عضو حقیقی و حقوقی این سازمان در 31 استان کشور هستند.

بستامی خاطرنشان کرد: معادن در کشور ما دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند و دولت نیز سهم این بخش در اقتصاد کشور را برای سال آینده به میزان پنج درصد افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 درصدی سهم معدن در اقتصاد سال آینده کشور

افزایش 5 درصدی سهم معدن در اقتصاد سال آینده کشور