مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:252024-01-02اقتصادي

وام خرید بیمه نامه اعلام شد + شرایط


با اجرای این تفاهم نامه در واقع بسته متنوعی از محصولات بیمه ای بیمه ای برای مردم فراهم می شود که می توانند فقط با مراجعه به شبکه فروش گسترده صنعت بیمه تا سقف 20 میلیون تومان بدون پرداخت وجه بیمه نامه خریداری کنند.

- جی پلاس؛ طبق اعلام رییس کل بیمه مرکزی، مردم می توانند برای تهیه بیمه نامه تا سقف 20 میلیون تومان، تسهیلات قرض الحسنه بانکی دریافت کنند.

طبق گزارش تسنیم، استادهاشمی با اعلام این خبر گفت: امضای تفاهم نامه همکاری فی ما بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران، گامی مهم در راستای توسعه خدمات مالی و بیمه ای مشترک در کشور است که در آن امکان فراگیرنمودن خدمات بیمه ای و قرض الحسنه برای اقشار کم درآمد و مناطق محروم فراهم شده و این موضوع می تواند به توسعه فرهنگ بیمه کمک کند.

رییس کل بیمه مرکزی، توسعه فرهنگ قرض الحسنه در صنعت بیمه را از اهداف این تفاهم نامه دانست و گفت: با اجرای این تفاهم نامه در واقع بسته متنوعی از محصولات بیمه ای بیمه ای برای مردم فراهم می شود که می توانند فقط با مراجعه به شبکه فروش گسترده صنعت بیمه تا سقف 20 میلیون تومان بدون پرداخت وجه بیمه نامه خریداری کنند.

وی عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک را از ویژگی های این تفاهم نامه اعلام کرد و افزود: افراد متقاضی استفاده از تسهیلات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام خرید بیمه نامه اعلام شد + شرایط

وام خرید بیمه نامه اعلام شد + شرایط