مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:352024-01-13سياسي

دبیرکل جبهه پایداری: امیدواریم در این انتخابات به لیست واحد برسیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نشستی با حضور بسیج اساتید 7 دانشگاه که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، - صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جریان های انقلابی اگر بخواهند موفق باشند، باید به سمت وحدت بروند؛ اما وحدت خودش هدف نیست و وسیله است.

باید با حفظ اصول به سمت وحدت حرکت نماییم، زیرا وحدت برای این است که ارزش ها حفظ شود.

وحدت خیلی خوب است؛ منتها باید بر اساس شاخص های تعریف شده باشد و نه شخص محور باشد و امیدواریم در این انتخابات به لیست واحد برسیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نشستی با حضور بسیج اساتید 7 دانشگاه که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، با تشریح فضای سیاسی و انتخاباتی کشور در برهه کنونی عنوان کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایطی خاص قرار دارد که این شرایطِ خاص قدرت خاص جمهوری اسلامی ایران است و درست است که همیشه نگرانی ها و مشکلات وجود داشته است، اما تا به حال، هیچ وقتی ایران اسلامی به این موضع قدرت در منطقه و جهان نرسیده بوده است.

وی در ادامه افزود: زمانی که تاریخ را به دقت بررسی می کنیم متوجه این موضوع مهم می شویم و این قدرت به برکت اسلام، انقلاب، امام (ره)، رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جبهه پایداری: امیدواریم در این انتخابات به لیست واحد برسیم

دبیرکل جبهه پایداری: امیدواریم در این انتخابات به لیست واحد برسیم