مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:252023-12-26سياسي

تسلیت سران قوا درپی شهادت سردار سید رضی موسوی


سران قوای مجریه، قضاییه و مقننه با صدور پیام های جداگانه ای، شهادت سردار سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید ابراهیم رییسی، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق، به ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: این سردار دلیر و شجاع که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت در سوریه و در راه پاسداری از آرمان های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشت.

رییس جمهور افزود: بی تردید این اقدام، نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا آن ها تاوان این جنایت را خواهند داد.

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی شهادت سردار سید رضی موسوی رییس قوه قضاییه هم طی پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سران قوا درپی شهادت سردار سید رضی موسوی

تسلیت سران قوا درپی شهادت سردار سید رضی موسوی