مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:302024-01-16بين الملل

هشدار امیرعبداللهیان به همتای آمریکایی


وزیر امور خارجه ایران در پی حمایت های بی شائبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، خطاب به همتای آمریکایی خود گفت که تاریخ نتانیاهو به پایان آمده است.

- گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس؛ در پی حمایت های مالی و لجستیکی آمریکا از رژیم صهیونیستی در حملات به غزه که همچنان ادامه دارد، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان خطاب به همتای آمریکایی گفت که سرنوشت خود را به سرنوشت نتانیاهو گره نزند.

  وی دوشنبه 25 دی ماه در نشست خبری مشترک با همتای هندی خطاب به آنتونی بلینکن با بیان اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو با پرونده های مختلفی در سرزمین های اشغالی و تل آویو مواجه است، عنوان کرد که تاریخ نتانیاهو به پایان آمده است .

نخست وزیر کنونی رژیم اسراییل که به گفته خودش و بسیاری از تحلیلگران به دنبال طولانی کردن جنگ غزه است، در یکصد روز گذشته علیرغم جنایاتی که مرتکب شد ولی نتوانست به اهدافی که اعلام کرده بود دست یابد.

آنچنانکه مقامات کنونی و سابق این رژیم هم به این موضوع اذعان دارند.

رهبر احزاب مخالف کابینه این رژیم یاییر لاپید در اظهاراتی در این باره عنوان کرد که نتانیاهو صلاحیت اداره اسراییل را ندارد و کابینه اش صلاحیت مدیریت جنگ را ندارد و ما را به سوی فروپاشی اقتصادی سوق می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امیرعبداللهیان به همتای آمریکایی

هشدار امیرعبداللهیان به همتای آمریکایی