مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:302023-12-23سياسي

رییسی در گفت وگو با السیسی: سیاست ایران همواره مبتنی بر وحدت شیعه و سنی بوده است


رییس جمهور در تماس تلفنی با همتای مصری گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره مبتنی بر ارتقای جایگاه و عزت مسلمین و وحدت شیعه و سنی بوده و در همین راستا همواره اعلام کردیم که احقاق حقوق ملت فلسطین مسئله اول و اساسی جهان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی ظهر امروز شنبه در گفتگوی تلفنی با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر با تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در این کشور و آرزوی موفقیت برای وی در دوره جدید تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از گسترش روابط در زمینه های مختلف با کشور دوست و مسلمان مصر استقبال می کند.

رییس جمهور با بیان اینکه برخورداری از سابقه تمدنی و مبانی اعتقادی مشترک باعث رابطه قلبی میان دو ملت و کشور شده که زمینه مناسب و مساعدی برای تقویت و تعمیق روابط فیمابین است، افزود: طبق نظر امام خمینی (ره) سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره مبتنی بر ارتقای جایگاه و عزت مسلمین و وحدت شیعه و سنی بوده و در همین راستا همواره اعلام کردیم که احقاق حقوق ملت فلسطین مسئله اول و اساسی جهان اسلام است.

رییسی با اشاره به اینکه امروز به خوبی مشاهده می شود که نظریه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی و تهدیدی جدی برای امنیت، آرامش و صلح در منطقه است، بر همگان اثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی در گفت وگو با السیسی: سیاست ایران همواره مبتنی بر وحدت شیعه و سنی بوده است

رییسی در گفت وگو با السیسی: سیاست ایران همواره مبتنی بر وحدت شیعه و سنی بوده است