مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:362024-01-14سياسي

برشمردن اهداف شبکه تبرستان از برگزاری گفتمان های انتخاباتی


مناظره های زنده انتخاباتی در صدا و سیمای مازندران به عنوان اولین تجربه در بین تمامی مراکز استان ها با هدف شفافیت افزایی و توسعه فضای گفتمانی در حال برگزاری است و هدف گذاری رسانه استانی از برگزاری گفتمان های انتخاباتی لبیک انتخاباتی به فرامین مقام معظم رهبری است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی هادی ابراهیمی کیاپی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه در یادداشتی نوشت: در یک نظام مردم سالار و مدعی مردمداری، اصول و ارکانی وجود دارند که انکار و بی تفاوتی نسبت به آنها، می تواند بقای آن حاکمیت را به شدت دچار مخاطره کند و انتخابات، یکی از آن ارکان است که اعتبار و استناد مردمی بودن یک نظام سیاسی، منوط به میزان حضور و کیفیت برگزاری آن است.

نظام جمهوری اسلامی یکی از نظام های سیاسی مردم سالار است که برخلاف ادعاهای پرطمطراق دولت های غربی، واقعی ترین انتخابات ها را در طول 45 سال گذشته برگزار کرده و به جز در موارد معدود، غالبا رکورددار میزان مشارکت در انتخابات دهه های اخیر جهان بوده که در برخی از این مواقع رهبر معظم انقلاب در تجلیل از مشارکت حداکثری مردم، به درستی از آن به عنوان حماسه حضور“ یاد کرده اند.

فتنه های سالهای اخیر، دقیقا همین نقطه قوت نظام ما را با گلوله های تحریم انتخابات، زیر سؤال بردن قوانین انتخاباتی، تخطئه مطلق شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برشمردن اهداف شبکه تبرستان از برگزاری گفتمان های انتخاباتی

برشمردن اهداف شبکه تبرستان از برگزاری گفتمان های انتخاباتی