مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:502024-01-17ورزشي

150 حساب مشکوک به پولشویی در خراسان شمالی مسدود شد


رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از مسدود کردن 150 حساب بانکی به دلیل انجام عملیات های مشکوک به پولشویی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از مسدود کردن 150 حساب بانکی به دلیل انجام عملیات های مشکوک به پولشویی خبر داد.

سرهنگ یوسف شاکری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: همزمان با آغاز مسابقه های فوتبال جام ملت های آسیا و براساس تجربه های سال های گذشته در مسابقات بین المللی ورزشی و بخصوص در فوتبال، تحرکات و تبلیغات مجرمان سایبری در حوزه ایجاد سایت های شرط بندی، قمار آنلاین و پیش بینی نتایج مسابقات افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: مجرمان سایبری از طریق افراد واسط، اقدام به اجاره حساب بانکی با عنوان کردن موضوعاتی مانند فرار از مالیات، محدودیت های سقف تراکنش، فعالیت در حوزه بورس، ارزهای دیجیتال و .

می کنند و به دنبال آن، اطلاعات حساب های اجاره شده را در راستای پولشویی های مرتبط با سایت های قمار استفاده می کنند.

او ادامه داد: سودجویان، با قانونی جلوه دادن فعالیت های مجرمانه خود اقدام به فریب افراد و اجاره حساب های بانکی آن ها می کنند.

بنابراین با توجه به اینکه تبعات قانونی ناشی از سوءاستفاده از حساب های بانکی با فرد صاحب حساب است، مردم باید در این حوزه بسیار هوشیار باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 حساب مشکوک به پولشویی در خراسان شمالی مسدود شد

150 حساب مشکوک به پولشویی در خراسان شمالی مسدود شد