مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:502023-12-27سياسي

اعطای مدال نقره ای دانشگاه تهران به مادر شهید رجب بیگی


رییس دانشگاه تهران با حضور در منزل شهید مهدی رجب بیگی دانشجوی شهید دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با مادر این شهید دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور در منزل شهید مهدی رجب بیگی دانشجوی شهید دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با مادر این شهید دیدار کرد و روحیه مادران شهدای انقلاب اسلامی را ستود.

شهید مهدی رجب بیگی دوم مرداد 1336، در دامغان چشم به جهان گشود، وی دانشجوی رشته مهندسی راه و ساختمان دانشگاه تهران بوده است و  پنجم مهر ماه 1360 بر اثر ترور و اصابت گلوله به قلب شهید شد.

رییس دانشگاه تهران در دیدار با مادر شهید رجب بیگی، این شهید را واجد ویژگی های شاخص و چند بعدی دانست و گفت: مرور سوابق و زندگینامه شهید رجب بیگی نشان می دهد که وی اعتقاد راسخی به ایجاد تغییر از مسیر کار فرهنگی داشته است.

با توجه به مهارت سخنوری، قدرت تحلیل مسائل سیاسی و فرهنگی، قلم توانا، احساس مسؤولیت پذیری و حضور فعالانه شهید رجب بیگی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، می توان او را به عنوان یکی از الگوهای موفق جهاد تبیین و جنبش فرهنگی نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مدال نقره ای دانشگاه تهران به مادر شهید رجب بیگی

اعطای مدال نقره ای دانشگاه تهران به مادر شهید رجب بیگی