مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:352024-01-13حوادث

کشف یک تن چوب تاغ قاچاق در میامی


فرمانده انتظامی شهرستان میامی از کشف یک تن چوب تاغ قاچاق توسط ماموران گشت انتظامی پاسگاه نردین خبر داد.

- سرهنگ حسین عجم 23 دی در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت، ماموران گشت انتظامی پاسگاه نردین حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی مزدا تک کابین با پلاک غیر بومی مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی خودرو یک تن چوب تاغ کشف شد، اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده بنا بر نظر کارشناسان 2 میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ عجم افزود: هر دو متهم دستگیر شده اظهار داشتند از روستاهای کلاته های شرقی شهرستان میامی نسبت به جمع آوری چوب اقدام و قصد داشتند چوب ها را از مسیر کالپوش به استان مازندران انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری 2 سارق به همراه کشف خودروهای سرقتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری 11 شهرستان میامی در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه اقدام به انجام گشت زنی و اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن چوب تاغ قاچاق در میامی

کشف یک تن چوب تاغ قاچاق در میامی