مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:062023-12-30سياسي

رییس دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا پیش از ظهر امروز با حضور در مصلی بوشهر در مراسم 9 دی، اظهار داشت: ما در طول تاریخ با فتنه های متعدد و مختلفی مواجه بوده ایم و این فتنه ها نقاط مشترکی با هم دارند.

وی با بیان اینکه فتنه ها نیز مانند جنگ ها، سخت و نرم دارند، افزود: فتنه های سخت همراه با درگیری و اغتشاش و فتنه های نرم به دنبال اندیشه ها و نگرش هاست؛ مقدمه فتنه سخت، فتنه نرم است همان گونه که در فتنه 88 از هشت ماه قبل آرام آرام مقدماتی چیدند و زمینه ساز فتنه شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ما در دوران تاریخ و در عصر انبیا نیز فتنه های زیادی داشته ایم، عنوان کرد: ما باید با جمع بندی از تاریخ عبرت هایی بگیریم که ما را واکسینه کند و یکی از اولین عبرت ها، جایگاه مثبت و منفی خواص در فتنه هاست.

  سعیدی با تأکید بر اینکه مردم باید به این دو نقش توجه کنند تا مبادا در دام خواص بی بصیرت بیفتند، بیان کرد: عملکرد خواص شامل عوامل مباشر یعنی دست اندرکاران، طراحان و مجریان اصلی فتنه، عوامل راضی، ساکت و پشتیبان و آخرین مورد مجاهدین در جهت مقابله با فتنه با پیروی از محور حق یعنی رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است

رییس دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است