مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:212024-01-20سياسي

عاملان توهین به شهدای کرمان در سمنان دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا فداییان، رییس پلیس فتای استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی مشخص شد، 2 نفر ادمین صفحه های مجازی در پلتفرم های اینستاگرام و واتس آپ با تعداد عضو بالا با اهداف مختلفی از جمله تشویش اذهان عمومی، توهین به شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان و تحریم انتخابات اقدام به تهیه و انتشار محتواهایی در فضای مجازی می کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت بالا و جریحه دار شدن احساسات مردم در خصوص توهین های صورت گرفته، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان سمنان افزود: پس از انجام اقدامات فنی و عملیاتی، گردانندگان این صفحات مجازی که اقدام به انتشار این گونه محتواهای غیرقانونی کرده بودند، در شهر سمنان دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و اقرار به بزه انتسابی و همچنین پاک سازی صفحات مجازی، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فداییان به عموم شهروندان استان سمنان توصیه کرد تا همواره توصیه های پلیس را در فضای مجازی جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مجرمانه مشابه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از طریق مرکز فوریت های سایبری با شماره 096380 یا سایت پلیس فتا به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان توهین به شهدای کرمان در سمنان دستگیر شدند

عاملان توهین به شهدای کرمان در سمنان دستگیر شدند