مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:102024-01-11حوادث

کشف 246 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد محمد زیدی گفت: با دریافت خبری از سازمان اطلاعات غرب استان تهران مبنی بر اینکه راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 405 با تهیه مواد محترقه غیر مجاز قصد ورود به شهر تهران را دارند، - معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف بیش از 246 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد محمد زیدی گفت: با دریافت خبری از سازمان اطلاعات غرب استان تهران مبنی بر اینکه راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 405 با تهیه مواد محترقه غیر مجاز قصد ورود به شهر تهران را دارند، مأموران پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: رصد های اطلاعاتی حکایت از این داشت متهمان با تهیه مواد محترقه از استان های مرزی کشور در حال حرکت به سمت شهر تهران از طریق محور های مواصلاتی جنوب شهر تهران می باشند.

این مقام انتظامی به کنترل خودرو های عبوری در محور های مواصلاتی به شهر تهران اشاره کرد و گفت: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه تا اینکه طی یک عملیات مشترک، خودروی مشکوک را هنگام ورود به شهر تهران شناسایی و تحت کنترل مأموران پلیس در آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 246 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در تهران

کشف 246 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در تهران