مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:002024-01-16سياسي

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 200 مسجد استان یزد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تقریبا 200 مسجد در استان یزد برای حضور معتکفان مهیا شده است و چنانچه نیاز باشد به تعداد این مساجد اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به آغاز ثبت نام اعتکاف از امروز 26 دی ماه، اظهار کرد: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی در سایت www.

tebyanyazd.

ir از امروز آغاز شده است و تا دوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای مساجد استان یزد، افزود: تقریبا 200 مسجد در استان یزد برای حضور معتکفان مهیا شده است و چنانچه نیاز باشد به تعداد مساجد برگزارکننده اعتکاف در استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به حضور دانش آموزان یزدی در مراسم اعتکاف، گفت: از ویژگی های اعتکاف امسال این است که حدود 60 مسجد برای حضور دانش آموزان معتکف تدارک دیده شده است.

نجیمی مناجات و شب زنده داری، مجالس تلاوت قرآن و تلاوت مجلسی، شب خاطره و شبی با شهدا، برگزاری جلسات کرسی های آزاد اندیشی، جشن های امیرالمومنین علی علیه السلام و اعمال ام داوود به عنوان برنامه شاخص این ایام، بخشی از برنامه های یزد برای معتکفان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 200 مسجد استان یزد

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 200 مسجد استان یزد