مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:502024-01-15بين الملل

آیا تجاوزات ایالات متحده تغییری در رفتار یمن ایجاد خواهد کرد؟


حملاتی که آمریکایی ها انجام دادند بیشتر مصرف تبلیغاتی برای داخل امریکا و متحدانش داشت که امریکا اعلام کند ما بعد از سه ماه بالاخره کاری انجام دادیم.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - رجانیوز نوشت: بامداد روز جمعه ائتلاف آمریکایی، طی حملات هوایی گسترده، مواضعی را در یمن مورد هدف قرار دادند.

آمریکایی ها که با این حملات درصدد بودند به نیروهای یمنی اقتدار خود را یادآور شوند، اهداف کاذبی را مورد حمله قرار دادند که هیچ ارزش میدانی و عملیاتی برایشان به همراه نداشت.

این حملات که با هدف تغییر رفتار یمنی ها در دریای سرخ انجام شده بود، منجر به چنین امری نشد و یمنی ها اعلام کردند که چنین اقداماتی در تصمیم آن ها نسبت به حمایت از فلسطین تاثیر منفی نگذاشته و به زودی نیز انتقام این عملیات متجاوزانه را از آمریکا و متحدانش خواهند گرفت.

  پیرامون هدف ایالات متحده از حمله به یمن، عدم تغییر رفتار یمن در نتیجه این حملات، پاسخ احتمالی یمنی ها، نقش کشورهای عربی در تدارک عملیات اخیر ائتلاف آمریکایی و تاثیر قطعنامه اخیر شورای امنیت بر حادث شدن عملیات هوایی مذکور، با محمدپارسا نجفی، کارشناس بین الملل، به گفتگو نشست.

هدف حمله دو شب گذشته ائتلاف آمریکا علیه تاسیسات یمنی را چطور ارزیابی می کنید؟ آیا این حملات فقط پاسخی نسبت به حملات یمنی ها در دریای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تجاوزات ایالات متحده تغییری در رفتار یمن ایجاد خواهد کرد؟

آیا تجاوزات ایالات متحده تغییری در رفتار یمن ایجاد خواهد کرد؟