مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:202024-01-20حوادث

5 کوهنورد گرفتار در قله جلویک پاکدشت نجات یافتند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از نجات 5 کوهنورد در محدوده قله جلویک شهرستان پاکدشت توسط عوامل عملیاتی هلال احمر این شهرستان خبر داد.

- شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت اظهار کرد: گزارشی مبنی بر گرفتار شدن 5 نفر در دیواره های قله جلویک روستای دودانگه توچال شهرستان پاکدشت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: در کمترین زمان و پس از هماهنگی با مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر شهرستان پاکدشت، یک تیم تخصصی 8 نفره امداد و نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه پس از چند ساعت جست وجو، تیم اعزامی موفق شد 5 کوهنورد گرفتار شده را که چهار نفر آن ها بر روی دیواره گرفتار شده بودند پیدا کند.

فتحی اضافه کرد: سپس عملیات نجات آغاز و پس از استفاده از ابزار فنی مناطق کوهستانی، ابتدا یک نوجوان 12 ساله به مکان امن منتقل شد و در ادامه عملیات نیز چهار نفر دیگر نجات پیدا شده و پس از انتقال به نقطه ای امن در پایین ارتفاعات منتقل شدند.

وی گفت: هم وطنان می توانند در صورت مواجهه با حوادث جاده ای، آوار و کوهستان با شماره گیری تلفن 112 درخواست امدادرسانی خود را به هلال احمر اعلام نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کوهنورد گرفتار در قله جلویک پاکدشت نجات یافتند

5 کوهنورد گرفتار در قله جلویک پاکدشت نجات یافتند