مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:202023-12-28پزشكي

بیمارستان شهید رجایی بابلسر به پیشرفته ترین دستگاه درمان سرطان مجهز می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: - ایسنا/مازندران وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر بهرام عین اللهی 7 دی در بازدید از مرکز پرتودرمانی بیمارستان شهید رجایی بابلسر و بیمارستان کودکان امیرکلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ساخت بیمارستان کودکان امیرکلا از سال 94 شروع شد و در دولت مردمی تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در طی دوسال اخیر با اعتبار 85 میلیاردی شاهد پیشرفت فیزیکی 99 درصدی هستیم که با سفر ریاست جمهور افتتاح می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه این بیمارستان تمام نیازهای ضروری یک بیمارستان را داراست، گفت: این بیمارستان مجهز به بخش های متنوع فوق تخصصی و اورژانس بوده و نه تنها ظرفیت پذیرش بیماران اطفال شهرستان بابل بلکه کل منطقه را دارد.

وی با اشاره به برنامه وزرات بهداشت برای این بیمارستان یادآور شد: وزارت درصدد است بعد از انتقال بیمارستان قدیمی به این بیمارستان آن را بازسازی و از آن استفاده کند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه وضعیت امسال دارو نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی بین بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت بسیاری از داروها را تامین کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان شهید رجایی بابلسر به پیشرفته ترین دستگاه درمان سرطان مجهز می شود

بیمارستان شهید رجایی بابلسر به پیشرفته ترین دستگاه درمان سرطان مجهز می شود