مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:152023-12-24بين الملل

دلواپسی رسانه اسراییلی درباره تمامیت ارضی ایران


رسانه های معاند که خود حامی تجزیه طلبان هستند هم اکنون دلواپس و نگران تمامیت ارضی ایران شده اند و خود را این درحالی است که اخیرا نسبت به تمامیت ارضی ایران نگرانی و دلواپسی نشان می دهند.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* دلواپسی رسانه اسراییلی درباره تمامیت ارضی ایران سایت ایران وایر - نزدیک به سازمان جاسوسی اسراییل و فرقه بهاییت- در مطلبی به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی با عنوان ما و اشتهای سیری ناپذیر کرملین نوشت: چین و روسیه علیرغم ژست های ساختگی دوستانه، جایگاهی برای ایران در معادلات سیاسی بین المللی قائل نیستند.

حکمرانان این دو کشور با تکیه بر دیکتاتوری داخلی و انحصارطلبی خارجی فقط به منافع خود فکر می کنند.

آیا باز هم می خواهیم ساده لوحانه به روس ها اعتماد کنیم و منتظر بمانیم بار دیگر تمامیت ارضی کشورمان را انکار کنند؟     درباره اشک تمساح این رسانه نزدیک به رژیم صهیونیستی چند نکته قابل ذکر است: اول اینکه بلافاصله پس از موضعگیری اخیر روسیه و برخی کشورهای عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلواپسی رسانه اسراییلی درباره تمامیت ارضی ایران

دلواپسی رسانه اسراییلی درباره تمامیت ارضی ایران