مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:512023-12-26سياسي

جزییات آیین وداع و تشییع شهید گمنام در بندر امام خمینی(ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(ع)، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در بندر امام خمینی(ره) دیار شهید مصطفی عسکری و شهید جلیل عباسی تشییع می شود.

این برنامه روز چهارشنبه ششم دی ماه سال 1402 از ساعت 8 صبح آغاز می شود و مردم استان خوزستان و اهالی بندر امام خمینی(ره) دیار شهید مصطفی مقدم، شهید حبیب مقدم و شهیده زهرا عساکره با این لاله بی نشان وداع می کنند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام از میدان پتروشمی خوزستان در بندر امام خمینی(ره) تشییع می شود و اهالی بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، شهر شهید چمران، شهرک شهید مدنی، شهرک شهید رجایی و شهرک بعثت این لاله بی پلاک را تا دروازه های بهشت بدرقه می کنند.

پیکر پاک و مطهر شهید گمنام پس از تشییع بر دستان مردم خوزستان در آستان مقدس شهید گمنام در پتروشیمی امیرکبیر در بندر امام خمینی(ره) آرام می گیرد تا زیارتگاهی برای عاشقان و دلسوختگان شود.

همچنین آیین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس روز سه شنبه پنجم دی ماه از ساعت 19 در بندر امام خمینی(ره) برگزار می شود که همشهریان شهیده فریده مقدم، شهیده حمیده مقدم و شهید هانی مقدم این لاله بی نشان را در آغوش می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آیین وداع و تشییع شهید گمنام در بندر امام خمینی(ره)

جزییات آیین وداع و تشییع شهید گمنام در بندر امام خمینی(ره)