مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:352024-01-10دانش

جایزه مخترع برتر کامستک به محقق ایرانی رسید


دانشیار دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب جایزه مخترع برتر کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی (COMSTECH) شد.

- دانشیار دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب جایزه مخترع برتر کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی (COMSTECH) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی (COMSTECH)، جایزه مخترع برتر (Best Patent Award) در سال 2023 مشترکا به دکتر سمیه کوهی دانشیار دانشکده مهندسی کامپیوتر و محققی از کشور مراکش تعلق گرفت.

دو ثبت اختراع آمریکا به همراه 10 مقاله ISI مربوطه، مستخرج از پروژه طراحی و پیاده سازی پردازشگر نوری داده های زیستی هستند که با حمایت معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه شریف در آزمایشگاه OPL دانشکده مهندسی کامپیوتر انجام پذیرفتند.

کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی که به اختصار کامستک (COMSTECH) نامیده می شود، یکی از راه های رشد و توسعه فناوری و همکاری های بین المللی و منطقه ای کشورها با یکدیگر است.

این کمیته یکی از مراکز فعال در این زمینه است که به منظور افزایش همکاری های علمی و ارتقاء سطوح ارتباطات علمی کشورهای اسلامی تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه مخترع برتر کامستک به محقق ایرانی رسید

جایزه مخترع برتر کامستک به محقق ایرانی رسید