مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 08:252024-01-18اقتصادي

تبلیغات؛ نقطه ضعف بزرگ گردشگری استان فارس


معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس با بیان اینکه تبلیغات نقطه ضعف بزرگ گردشگری استان است، گفت: در قانون برای اتاق بازرگانی و اتاق تعاون وظیفه تعیین شده که توانمندی استان ها را به کشورهای مختلف دنیا معرفی کنند اما تلاشی صورت نمی گیرد به گونه ای که همه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی پارس اواسط دی ماه به رسم هر سال برگزار شد، با این تفاوت که تمرکز بیشتر متولیان بر گسترش ابعاد بین الملل حوزه گردشگری استان قرار داشت.

از مدتها قبل رایزنی ها برای دعوت از گروه های فعال در بخش گردشگری در کشورهای مختلف به ویژه همسایگان صورت گرفت تا از این نمایشگاه که ویترین ظرفیت های گردشگری استان است دیدن کنند.

روزنامه نگار کویتی می گفت ما فکر می کردیم شما در شیراز هتل ندارید اکنون پس از گذشت دو هفته از پایان نمایشگاه سیزدهم، محمد فرخ زاده، معاون گردشگری و زیارت استانداری فارس در خصوص اقدامات بخش بین الملل نمایشگاه به خبرگزاری فارس گفت: ما با سفیرمان در کویت تماس گرفتیم و آقای توتونچی هماهنگی های لازم را با دفاتر خدمات مسافرتی  کویت انجام داد، یک جلسه هم با رسانه ها گذاشت و نمایندگانی از این دو قشر به شیراز آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات؛ نقطه ضعف بزرگ گردشگری استان فارس

تبلیغات؛ نقطه ضعف بزرگ گردشگری استان فارس