مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:002024-01-11ورزشي

می توان از دل مسابقات قرآن، مفسّر تربیت کرد و تفسیر جدید نوشت


یکی از راه یافتگان به مرحله نهایی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن با بیان این که باید به سمت کار تخصصی در عرصه ترویج قرآن برویم و به غنی سازی محتوای مسابقات قرآنی بیندیشیم، - حجت الاسلام محمد قیطاسیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سابقه حضور خود و کسب رتبه در مسابقات قرآنی مانند مسابقات قرآن ارتش و مسابقات قرآن دانشجویان اظهار کرد: مردم و مسئولان باید به این نکته بیندیشند که نقطه شروع غلبه بر برخی معضلات اجتماعی و فرهنگی در تبیین و ترویج معارف قرآن است.

این طلبه پایه ده حوزه علمیه قم همچنین پیشنهاد کرد ستاره سازی و الگوسازی در عرصه قرآن همانند عرصه هایی مانند ورزش محقق شود؛ ضمن آن که پرداختن به قرآن و معارف قرآن همانند برنامه هایی مانند زبان معیار گفت وگوی ویژه خبری به شکل مستمر پیگیری و دنبال شود.

وی با بیان این که کم کاری ها در عرصه ترویج معارف قرآن و عمل به آن مشهود است گفت: متأسفانه حتی این موضوع مهم در عرصه رسانه ها نیز پرداخت خوب و کافی نداشته است و این در حالی است که برخی رسانه ها، خبرهای سیاسی و حتی کم اهمیت را در رسانه های خود بازتاب زیادی می دهند.

قیطاسیان درباره نکات مهم ترویج فرهنگ قرآن در جامعه خاطر نشان کرد: بدیهی است این عرصه هم نیاز به ساختار مناسب و بودجه کافی دارد تا بتوان گام های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان از دل مسابقات قرآن، مفسّر تربیت کرد و تفسیر جدید نوشت

می توان از دل مسابقات قرآن، مفسّر تربیت کرد و تفسیر جدید نوشت