مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:252023-12-30بين الملل

افت 50 درصدی سرمایه شرکت های فناوری اسراییل با جنگ غزه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیامد های تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بر بخش های مختلف اقتصاد رژیم صهیونیستی منعکس شده است و به گفته رسانه های عبری زبان شرکت های فناوری اسراییلی تحت تأثیر ناآرامی های سیاسی و جنگ غزه، - سرمایه گذاری در بخش فناوری رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ غزه به نصف کاهش یافت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیامد های تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بر بخش های مختلف اقتصاد رژیم صهیونیستی منعکس شده است و به گفته رسانه های عبری زبان شرکت های فناوری اسراییلی تحت تأثیر ناآرامی های سیاسی و جنگ غزه، 56 درصد افت سرمایه داشته اند.

وبگاه تایمز اسراییل گزارش داد که سرمایه گذاری در شرکت های فناوری اسراییل به دلیل ناآرامی های سیاسی و جنگ غزه تا 56 درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، جمع آوری سرمایه ها توسط استارت آپ ها و شرکت های فناوری اسراییلی در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 2022، 56 درصد کاهش یافته است، زیرا این بخش تحت تاثیر ابهامات سیاسی در مورد اصلاحات قضایی و شروع جنگ با حماس قرار گرفته است.

طبق این گزارش، استارتاپ های محلی در مجموع 6.

9 میلیارد دلار در سال 2023، مشابه سطوح ثبت شده در سال های 2018 و 2019، جمع آوری کرده اند و داده ها نشان می دهد که تعداد معاملات آن ها به صورت سالانه با ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 50 درصدی سرمایه شرکت های فناوری اسراییل با جنگ غزه

افت 50 درصدی سرمایه شرکت های فناوری اسراییل با جنگ غزه