مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 18:302023-12-29سياسي

تجلیل از مقام شهید مدافع امنیت در لسان ائمه جمعه اهل تسنن استان کرمانشاه


امروز جمعه 8 دی ماه ائمه جمعه اهل تسنن شهرستان های استان کرمانشاه با تجلیل از مقام شامخ شهیدان مدافع امنیت، در خطبه های نماز جمعه شأن و جایگاه شهید «شهریار بابایی» را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، برخی از ائمه جمعه اهل تسنن شهرستان های کرمانشاه امروز جمعه 8 دی ماه در خطبه های نماز جمعه، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهیدان و مدافعین امنیت از مقام شهید سرهنگ دوم شهریار بابایی که از مأموران نیروی انتظامی استان کرمانشاه بود تجلیل کردند.

شهید والامقام شهریار بابایی در تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر روز پنج شنبه 7 دی ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و نام خود را تا ابد در زمره شهدای مدافعین امنیت کشور ثبت و ضبط کرد.

*امام جمعه پاوه: حضور پلیس در جامعه باعث دلگرمی مردم است.

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه حضور پلیس در جامعه را امنیت آفرین و باعث دلگرمی مردم و شهروندان دانست و اظهار کرد: بدون شک اگر تلاش و ازخودگذشتگی مأموران انتظامی نبود جامعه ما این درجه از امنیت را هم نداشت.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهریار بابایی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: این شهید والامقام برای امنیت همه ما جانش را فدا کرد و از درگاه خداوند متعال برایش آرزوی غفران الهی و برای بازماندگان صبر را مسئلت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مقام شهید مدافع امنیت در لسان ائمه جمعه اهل تسنن استان کرمانشاه

تجلیل از مقام شهید مدافع امنیت در لسان ائمه جمعه اهل تسنن استان کرمانشاه