مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:152023-12-26سياسي

طحان نظیف: جریان های دانشجویی موانع برگزاری انتخابات پرشور را خنثی کنند


سخنگو و عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه جریان دانشجویی نباید تحت تاثیر جریان های سیاسی و رسانه ای قرار بگیرد، گفت: دانشجویان به عنوان گروه های مرجع افکار عمومی، - سخنگو و عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه جریان دانشجویی نباید تحت تاثیر جریان های سیاسی و رسانه ای قرار بگیرد، گفت: دانشجویان به عنوان گروه های مرجع افکار عمومی، می توانند با جهاد تبیین، حق الناس بودن رای را در میان مردم جا بیندازند و موانع برگزاری انتخابات پرشور را خنثی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی طحان نظیف ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس که در سالن شهید مطهری این دانشگاه در حال برگزاری است، به انتخابات پیش روی کشور اشاره کرد و گفت: در پایان سال، دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که هر کدام، اهمیت خود را دارند.

در واقع یکی از حقوق هایی که در ایران در نظر گرفته شده، حق تعیین سرنوشت است و بر اساس قانون اساسی، اداره کشور با اتکای به آرای عمومی صورت می گیرد؛ لذا یکی از مصادیق تعیین سرنوشت مردم، برگزاری انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات مختص کشور ما نیست؛ بلکه در همه نظام های سیاسی مردم سالار، انتخابات برگزار می شود، خاطرنشان کرد: وقتی از مفهومی نظیر مردم سالاری دینی سخن می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: جریان های دانشجویی موانع برگزاری انتخابات پرشور را خنثی کنند

طحان نظیف: جریان های دانشجویی موانع برگزاری انتخابات پرشور را خنثی کنند