مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:402024-01-07سياسي

لزوم راه اندازی خانه موزه هیأت در قم


رییس شورای هیئات مذهبی استان قم گفت: یکی از مطالبه های هیئات مذهبی راه اندازی خانه موزه هیأت برای نخستین بار در سطح کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جواد اشعری پیش از ظهر امروز در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه جزو معدود جلسات یک مسئول با هیئات مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه سامانه قم یار اتفاق بسیاری مناسبی بود که در قم راه اندازی شد، مطرح کرد: امسال با همکاری شهرداری و هیئات مذهبی توانستیم تمامی بنرهای هیأت را به تصاویر شهدا مزین کنیم.

رییس شورای هیئات مذهبی استان قم با بیان اینکه قم پایتخت عزاداری آیینی کشور است، عنوان کرد: از اقوام و ملل مختلف در قم حضور دارند و به عزاداری می پردازند.

وی با اشاره به اینکه در شهر قم نیازمند خانه موزه هیأت هستیم، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبه های هیئات مذهبی راه اندازی خانه موزه هیأت برای نخستین بار در سطح کشور است.

اشعری با بیان اینکه این موضوع با خانه مرحوم ملاحسین مولوی آغاز شد، تصریح کرد: گزینه های دیگری نیز مطرح شده است که امیدواریم با همکاری شهرداری این اتفاق به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی خانه موزه هیأت در قم

لزوم راه اندازی خانه موزه هیأت در قم