مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:452024-01-17سياسي

برنامه های دهه فجر شهرستان بندرعباس تشریح شد


رییس ستاد دهه فجر استان هرمزگان، جزییات برنامه های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بندرعباس را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه ستاد دهه فجر استان هرمزگان با حضور حبیب بهادری سرپرست فرمانداری  بندرعباس و حجت الاسلام محمد ایمانی فرد رییس ستاد دهه فجر استان هرمزگان و اعضای شهرستانی این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بندرعباس برگزار شد.

 حجت الاسلام محمد ایمانی فرد رییس ستاد دهه فجر هرمزگان با ابراز خرسندی از همکاری تمامی نهادهای خدمتگزار در هر چه با شکوه برگزار کردن مراسم دهه فجر، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصتی بی بدیل برای خدمتگذاران انقلاب اسلامی در معرفی ارزش ها و آرمان های پیشرفت است.

  وی افزود: در این ایام سراسر نورانی باید برنامه ریزی شود تا هم مردم پای کار بیایند و هم مسئولان دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم تشریح کنند و گام های رو به پیشرفت کشور به آحاد مردم بویژه نسل جدید نشان داده شود.

 رییس ستاد دهه فجر استان هرمزگان به برخی از فعالیت های این ستاد اشاره کرد و بیان داشت: 12 بهمن ماه که سرآغاز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  به میهن اسلامی است در همین راستا  مراسم ویژه ای از فرودگاه شهدا  655 تا  گلزار شهدای بندرعباس و دیدار با خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر شهرستان بندرعباس تشریح شد

برنامه های دهه فجر شهرستان بندرعباس تشریح شد