مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:152024-01-01سياسي

قالیباف: بی شک مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکا است


بی شک مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکا است؛ چنانچه اگر حضور آمریکایی ها و حمایتشان در حوزه نظامی و مدیریتی نبود امکان نداشت رژیم صهیونیستی حتی بتواند ضربه نخست عملیات طوفان الاقصی را تحمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن ظهر امروز(دوشنبه، 11 دی ماه 1402) با حضور در مجلس، با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد، در این دیدار مسائل مورد توجه دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، رییس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت ایران از محور مقاومت و اشاره به مجاهدت مردم یمن، گفت: ما آمریکا را در رأس موضوعات فتنه برانگیز و مشکلات جهان اسلام می دانیم.

قالیباف اضافه کرد: بی شک مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکا است؛ چنانچه اگر حضور آمریکایی ها و حمایتشان در حوزه نظامی و مدیریتی نبود امکان نداشت رژیم صهیونیستی حتی بتواند ضربه نخست عملیات طوفان الاقصی را تحمل کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتحاد و همگرایی جبهه مقاومت در مقابله با دشمنان، گفت: در این زمینه نباید سنت های الهی و همراهی مردم را به عنوان دو رکن اساسی فراموش کنیم که همه ترس دشمن نیز از پایداری ما بر این مسائل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: بی شک مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکا است

قالیباف: بی شک مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکا است