مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:052023-12-31اقتصادي

بلیت سینما به 100 هزار تومان نزدیک شد


دبیر شورای صنفی نمایش از احتمال افزایش قیمت بلیت سینما به 100 هزار تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: همایون اسعدیان دبیر شورای صنفی نمایش درباره اینکه آیا این افزایش قیمت از ابتدای سال آینده دوباره ادامه خواهد شد و آیا در این روند بلیت 100 هزار تومانی هم پیش بینی شده است؟ گفت: در شرایطی که ما زندگی می کنیم صحبت از فردا هم کمی سخت است چه رسد به چند ماه آینده، چون با تورمی روبرو هستیم که نمی دانیم قیمت ها چگونه خواهد بود.

بر اساس آنچه در خبرها منتشر شده ما همین الان با تورم نقطه به نقطه بالای 40 درصد روبرو هستیم، پس با قطعیت نمی توان گفت که بلیت سینما تا 6 ماه آینده همین رقم خواهد بود، ولی امیدواریم به همین شکل بتوانیم ادامه دهیم زیرا واقعیت این است که برای اهالی سینما، تولیدکنندگان و صاحبان سینما باید براساس شرایط تصمیم گرفت تا آن ها هم بتوانند به بقای خود ادامه دهند.

دبیر شورای صنفی نمایش درباره اینکه آیا می توان با قطعیت گفت که تا عید بلیت 100 هزار تومانی خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: تا عید قطعاً افزایش قیمت نخواهیم داشت ولی برای سال 1403 نمی توانم از الان چیزی بگویم و شرایط، تعیین کننده خواهد بود.

وقتی در خبرها افزایش قیمت 33 درصدی اینترنت را می بینیم معلوم است که افزایش قیمت ها به چه شکل انجام می شود بنابراین فقط می توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت سینما به 100 هزار تومان نزدیک شد

بلیت سینما به 100 هزار تومان نزدیک شد