مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 21:002024-01-11بين الملل

«تصمیم سخت» تل آویو چیست؟


«آنتونی بلینکن» برای چهارمین بار در 3 ماه گذشته راهی تل آویو شد و بعد از مذاکره با مسؤولان رژیم صهیونیستی گفت: «اگر رهبران اسراییل می خواهند همسایگان عرب شان تصمیمات سختی اتخاذ کنند که به تضمین امنیت پایدار تل آویو کمک کند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: واپسین سفر فرستاده کاخ سفید به تل آویو، به هیچ عنوان با نخستین سفر جو بایدن رییس جمهور امریکا به اراضی اشغالی بعد از عملیات غافلگیرانه حماس یعنی طوفان الاقصی قابل قیاس نبود.

دیگر از فرش قرمزرنگ رژیم اسراییل برای بایدن  و استقبال  شهروندان ساکن در اراضی اشغالی از رییس جمهور امریکا به عنوان یک ناجی ودر آغوش گرفتن های گرم رهبران امریکا و رژیم اسراییل خبری نبود.

هم زمان با سفر بلینکن به منطقه ،روزنامه ها و سایر رسانه های منتسب یا نزدیک به ایالات متحده،  روی اختلاف نظر جدی کابینه جو بایدن و بنیامین نتانیاهو درباره نحوه ادامه حملات به غزه همچنین فردای جنگ متمرکز شده اند که موضوعی جالب توجه است.

روز دوشنبه نیز، زمانی که گروهی از معترضان در ایالت کارولینای جنوبی، هنگام بازدید جو بایدن از یک کلیسای تاریخی سیاه پوستان، شعار آتش بس، همین حالا سردادند؛ بایدن در واکنش گفت که بی سروصدا تل آویو را به کاهش حملات و کاستن جدی از حضور در غزه ترغیب کرده است و در چنین اتمسفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تصمیم سخت» تل آویو چیست؟

«تصمیم سخت» تل آویو چیست؟