مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:412024-01-04سياسي

مکتب شهید سلیمانی والاترین الگو برای جوانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، حسن عسکری ظهر امروز در ویژه برنامه سالگرد حاج قاسم سلیمانی در سقز ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و به شهادت رساندن زائران مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: این چنین اقدامات غیرانسانی و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه و عادی از روی استیصال و زبونی و ناتوانی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه از روزهای اول انقلاب تاکنون اینگونه خون های پاکی به زمین ریخته شده است، گفت: خون های شهدا امروز تبدیل به درخت تنومند شده است و همیشه خون های پاک مظلومان نصرت الهی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار سنندج  با اشاره به اینکه تقابل بین حق و باطل از اوایل تاریخ بشریت بین هابیل و قابیل به عنوان نمادهای ایمان و عبودیت در مقابل حرص ورزی و ظلم شکل گرفت و تا آخر زمان این صف بندی ادامه دارد افزود: صف بندی بین جبهه حق و باطل منجر به تقابل بین حکومت صالحان و ظالمان بوده که نمونه عینی آن در حال حاضر مواضع برخی از سردمداران کشورهای غربی در قضیه فلسطین و غزه و حمایت های آنها از رژیم غاصب صهیونیستی می باشد.

عسکری در ادامه اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نیز در راستای جنگ بین حق و باطل به سرکردگی تمامی دنیای کفر و استکبار جنگی تمام عیار به کشور ما تحمیل شد که با هنرنمایی و تدابیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی والاترین الگو برای جوانان است

مکتب شهید سلیمانی والاترین الگو برای جوانان است