مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:102023-12-30ورزشي

گلایه فوتبالیست های گرمه ای از نبود زمین چمن در این شهرستان


مجموعه آزادی شهرستان گرمه، زمینی برای ساخت زمین چمن دارد اما سال هاست به دست فراموشی سپرده شده و دوستداران فوتبال در این شهرستان خواستار ایجاد زمین چمن در این محل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، زینت محمودیان، زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی تنها دلخوشی نوجوانان و جوانان فوتبالیست گرمه ای بود که چند سالی است این نوجوانان و جوانان منتظر ساماندهی آن در شهر گرمه هستند.

 فوتبالیست های گرمه یکی از مشکلات اصلی خود را نبود زمین چمن در این شهرمی دانند.

آنها با وجود علاقه ای که به فوتبال دارند نمی توانند از این ورزش فاصله بگیرند و به هر سختی شده تمرین می کنند؛ اما از مسئولان خواستار هستند تا زودتر این مشکل حل شود.

 محمدی یکی از نوجوانان گرمه ای گفت: این شهرستان گروه مجهز برای مسابقات استانی و کشوری ندارد و دلیلش نبود زمین چمن در گرمه است.

 کریمی یکی از کهن سالان در گرمه است که دراین خصوص گفت: متأسفانه فوتبال در شهرستان گرمه هر سال به دلیل بی مهری های مسئولان روبه افول می رود و از مدیران خواستاریم زودتر فضا را برای علاقه مندان به فوتبال مهیا کنند.

 وی ادامه داد: وجود یک زمین چمن خوب در شهر خواسته به حق فرزندانمان است و نباید فرزندان ما هرسال شاهد وعده های عملی نشده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فوتبالیست های گرمه ای از نبود زمین چمن در این شهرستان

گلایه فوتبالیست های گرمه ای از نبود زمین چمن در این شهرستان