مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:052024-01-05اقتصادي

وزیر صمت: نساجی، صنعتی که نیازمند توسعه همه جانبه است


وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نساجی، صنعتی است نیازمند توسعه همه جانبه، گفت: با توجه به آن که صنعت نساجی یکی از نیازهای اساسی کشور است توسعه آن در همه حلقه های زنجیره تولید الزامی است.

- عباس علی آبادی امروز (جمعه 15 دی ماه) در حاشیه افتتاح شرکت سیمین نخ ظریف، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از حلقه های صنعت نساجی را امروز در ابهر افتتاح کردیم و باید تلاش کنیم این صنعت بقا و دوام خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه صنعت نساجی یک صنعت مادر، پایه ای و اشتغال زا است، افزود: با توجه به آن که صنعت نساجی یکی از نیازهای اساسی کشور است؛ توسعه آن در همه حلقه های زنجیره تولید الزامی است.

این مسئول ادامه داد: سرمایه در گردش در صنعت نساجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ البته باید با دستگاه های مربوطه صحبت کنیم تا نیاز این صنایع را به منابع مالی تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت سیمین نخ ظریف از جمله پروژه های ویژه قابل افتتاح اداره کل صمت استان زنجان است که امروز توسط علی آبادی، وزیر صمت افتتاح شد.

با راه اندازی این واحد تولیدی سالانه 3900 تن نخ هایبالک و نخ اکریلیک نالیاک با سرمایه گذاری 325 میلیارد تومان و اشتغال زایی 244 نفر در استان تولید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: نساجی، صنعتی که نیازمند توسعه همه جانبه است

وزیر صمت: نساجی، صنعتی که نیازمند توسعه همه جانبه است