مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:452023-12-28سياسي

راه اندازی سامانه 117 برای نظارت مردمی بر فعالیت های انتخاباتی


ستاد انتخابات به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت های مردمی در انتخابات پیشِ رو سامانه تلفنی با شماره 117 را پیش بینی کرده است که در حال آماده سازی و در روزهای آینده آغاز به کار خواهد کرد.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت های مردمی در انتخابات پیشِ رو سامانه تلفنی با شماره 117 را پیش بینی کرده است که در حال آماده سازی و در روزهای آینده آغاز به کار خواهد کرد.

شاهچراغی امروز 7 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید با تمام توان بدنبال اجرای صحیح انتخابات بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و ایجاد بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم شریف ایران اسلامی باشیم، اظهار کرد: در دولت سیزدهم روند خدمت رسانی به مردم رشد قابل توجهی داشته است و حضور میدانی مسئولین برای حل مشکلات مردم نقش بسزایی در حل مسائل کشور دارد.

وی گفت: ستاد انتخابات کشور به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت های مردمی در انتخابات پیشِ رو سامانه تلفنی با شماره 117 را پیش بینی کرده است که در حال آماده سازی و در روزهای آینده آغاز به کار خواهد کرد.

رییس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: چنانچه نتیجه اقدامات و پیگیری های مدیران برای مردم ملموس و عینی شود در ایجاد رضایت مندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه 117 برای نظارت مردمی بر فعالیت های انتخاباتی

راه اندازی سامانه 117 برای نظارت مردمی بر فعالیت های انتخاباتی