مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:222024-01-11سياسي

فعالان قرآنی پرچم دار جهاد تبیین در جامعه باشند


بانوی فعال معارف قرآنی با مهم دانستن جهاد تبیین به عنوان مطالبه جدی رهبر حکیم انقلاب اسلامی تأکید کرد: فعالان قرآنی بر پایه نشر معارف و فرهنگ قرآن، - ناهید شفیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سابقه حضور چندین ساله خود در مسابقات مختلف قرآنی در سطح کشور و کسب رتبه های مختلف به ویژه در رشته های معارفی و تفسیر قرآن اظهار کرد: بنده از دوران مدرسه در مسابقات قرآنی شرکت می کنم.

وی که هم اکنون پس از گذراندن دوره دانشگاه، به عنوان ماما در بیمارستان مشغول به کار است یادآور شد: خوشبختانه معارف و معجزات علمی قرآن جذب کننده بسیاری از اهالی علم و پژوهش است و در همین مسابقات امسال شاهد حضور اقشار مختلف بانوان و به ویژه مادران در مسابقات سراسری قرآن مانند پزشکان، پرستاران، ماماها و معلمان هستیم.

شفیعی بابیان این که برگزاری مسابقات برای ایجاد گرایش بیشتر به قرآن کریم مهم است گفت: بحث مهم تر، ترویج معارف کاربردی قرآن در جامعه است که می توان بابیان و ترویج معارف قرآن به صورت موضوعی و برای اقشار مختلف دنبال شود.

این بانوی راه یافته به مرحله نهایی رشته تفسیر چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در ادامه به اهمیت ترویج قرآن توسط فعالان قرآنی توجه داد و افزود: خود بنده تلاش داشته ام تا در سطح محله و محل کار، کلاس قرآن برگزار کنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان قرآنی پرچم دار جهاد تبیین در جامعه باشند

فعالان قرآنی پرچم دار جهاد تبیین در جامعه باشند