مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:462024-01-15سياسي

تقویت دین نسخه شفابخش تمام مشکلات جامعه است


رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به مشکلاتی که امروز جامعه ما با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: تقویت دین نسخه شفابخش تمام مشکلات جامعه به ویِژه آسیب های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به این که اغلب مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی استان یزد به مقوله سبک زندگی باز می گردد  اظهار کرد: این مسئله مهم باید فصل فصل تنظیم شود و وظایف دستگاه های مختلف در اجرای طرح های کلی مرتبط با سبک زندگی به آنها ابلاغ شود.

وی افزود: جامعه ما امروز بعضا گرفتار روش ها و منش های نادرستی شده که ارمغان غربی هاست و برای مقابله با این امر باید هم به مسئله پیشگیری توجه می شد و هم باید به زدایش این روش ها و منش ها از جامعه فکر کرد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: غربی ها سال های سال بر فرهنگ ما کار کرده اند و تلاش های بسیاری داشته اند تا فرهنگ خود را بر ما مستولی کنند و متاسفانه در برخی موارد حتی فرهنگ آنها در کشور ما به یک سنت تبدیل شده است.

آیت الله ناصری گفت: این اتفاق معلول تضعیف روحیه دینی ماست و زمانی که روحیه خداشناسی را از کودکی در ما کمرنگ کردند، جامعه به فرهنگ آنها تمایل پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت دین نسخه شفابخش تمام مشکلات جامعه است

تقویت دین نسخه شفابخش تمام مشکلات جامعه است