مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:502023-12-29بين الملل

رژیم صهیونیستی، بازنده ترور شهید رضی است


ائمه جمعه استان زنجان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، بازنده ترور شهید رضی است، ادامه جنایت ضدبشری آمریکا و انگلیس و فرانسه که با دستان شوم رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین را یادآور شده و بر ضرورت جلوگیری از عادی سازی این جنایت ها تاکید و با .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه ادامه جنایت ضد بشری آمریکا و انگلیس و فرانسه که با دستان شوم  رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین را یادآور شده و بر ضرورت جلوگیری از عادی سازی این جنایت ها تأکید کرده و با اشاره در پیش بودن انتخابات ضرورت دقت مسؤولان در رفتار خود را متذکر شدند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضی، بازنده این جنایت را رژیم صهیونیستی اعلام کردند، ضمن اینکه انتخابات، مالیات و پیشنهاد افزایش قیمت تعرفه های پزشکی از مباحث مد نظر در خطبه ها بود.

حجت الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار به گذشت 14 سال از فتنه سال 1388 و قرارگرفتن در آستانه روز 9 دی به عنوان روز بصیرت اشاره و اظهار کرد: دراین رابطه ممکن است این سوال مطرح شود که آیا همچنان نیاز به یادآوری و بازخوانی آن حادثه وجود دارد، یا خیر؟ در این باره دو دیدگاه در سطح جامعه و سیاستمداران وجود دارد؛ برخی معتقدند، یادآوری مجدد و هر ساله فتنه سال 88 انسجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی، بازنده ترور شهید رضی است

رژیم صهیونیستی، بازنده ترور شهید رضی است