مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:102024-01-12اجتماعي

بارش و کولاک از شنبه در آذربایجان غربی قوت می گیرد


رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با توجه به احتمال بارش و وزش باد لازم است تا محکم سازی بناها و سازه های نیمه کاره و بنرهای تبلیغاتی، - آمادگی دستگاه های اجرایی جهت آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و مواجهه با وزش باد شدید و کولاک مورد توجه باشد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق نقشه های پیش بینی و پیش یابی، سامانه بارشی از روز شنبه در استان تقویت شده و این روند تا یکشنبه ادامه می یابد.

مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده همچنان شاهد ابرناکی آسمان و بارش های متناوب باران و برف همراه با وزش باد گاهی شدید در سطح استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه احتمال آب گرفتگی معابر و لغزندگی جاده ها وجود دارد، اظهار کرد: کولاک برف، مه و گرفتگی جاده ای استان نیز پیش بینی می شود که احتمال کاهش دید در جاده های کوهستانی وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با توجه به احتمال بارش و وزش باد لازم است تا محکم سازی بناها و سازه های نیمه کاره و بنرهای تبلیغاتی، آمادگی دستگاه های اجرایی جهت آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و مواجهه با وزش باد شدید و کولاک مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش و کولاک از شنبه در آذربایجان غربی قوت می گیرد

بارش و کولاک از شنبه در آذربایجان غربی قوت می گیرد