مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 23:252023-12-27بين الملل

دستاورد جدید ارتش اسراییل؛ پیدا کردن پوتین «یحیی السنوار»


ارتش رژیم صهیونیستی که در روزهای گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رییس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد و مدعی شد که این کفش متعلق به رییس حماس در غزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همچنان پیدا کردن یحیی السنوار رییس حماس در غزه یکی از معضلات بزرگ ارتش اسراییل است؛ یحیی السنواری که تل آویو او را مسئول اول عملیات طوفان الاقصی می داند.

بعد از گذشت چند هفته از ورود نیروی زمینی ارتش اسراییل به غزه و جست وجوی مداوم برای یافتن رییس حماس، ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده است که نیروهایش خانه السنوار را یافته اند؛ اما چیزی که در این خانه نصیبشان شده تنها یک عروسک و کفش بوده است.

    تلویزیون اسراییل (کان) در گزارشی به نقل از یک منبع نظامی که اشاره ای نیز به نام این مقام نکرده، اعلام کرد: ارتش اسراییل برآوردهایی درباره محل حضور السنوار دارد .

سه هفته قبل از این گزارش بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد ارتش اسراییل محل حضور یحیی السنوار را محاصره کرده است.

نتانیاهو در حالی این خبر را اعلام کرد که یوآو گالانت وزیر جنگ اسراییل در این خصوص گفت: السنوار الان صدای خودروهای زرهی و بولدوزرهای ارتش اسراییل، بمب های نیروی هوایی و اقدامات ارتش اسرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد جدید ارتش اسراییل؛ پیدا کردن پوتین «یحیی السنوار»

دستاورد جدید ارتش اسراییل؛ پیدا کردن پوتین «یحیی السنوار»