مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 20:352023-12-22بين الملل

«بایدن» فرمان اجرایی گسترش تحریم ها علیه روسیه را امضا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه کاخ سفید، دفتر ریاست جمهوری آمریکا امروز جمعه از امضای فرمان اجرایی گسترش اختیارات تحریمی دولت این کشور علیه روسیه از سوی «جو بایدن» خبر داد.

- بایدن فرمان اجرایی گسترش تحریم ها علیه روسیه را امضا کرد کاخ سفید اعلام کرد که رییس جمهور این کشور امروز فرمان اجرایی گسترش اختیارات تحریمی واشنگتن علیه روسیه را امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه کاخ سفید، دفتر ریاست جمهوری آمریکا امروز جمعه از امضای فرمان اجرایی گسترش اختیارات تحریمی دولت این کشور علیه روسیه از سوی جو بایدن خبر داد.

براساس اعلام این وبگاه، کاخ سفید در این خصوص اعلام کرد که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا یک فرمان اجرایی را امضا کرد که به موجب آن اختیارات قانونی برای اعمال تحریم ها علیه روسیه گسترش می یابد.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این ارتباط آمده است: من رییس جمهور آمریکا با توجه به تداوم استفاده فدراسیون روسیه از پایگاه نظامی-صنعتی خود برای کمک به تلاش های این کشور در تضعیف امنیت در کشور ها و مناطق مهم برای امنیت ملی ایالات متحده، از جمله اتکای آن به سیستم مالی بین المللی برای تهیه اقلام با کاربرد دوگانه و سایر اقلام حیاتی از کشور های ثالث، و به منظور برداشتن گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بایدن» فرمان اجرایی گسترش تحریم ها علیه روسیه را امضا کرد

«بایدن» فرمان اجرایی گسترش تحریم ها علیه روسیه را امضا کرد