مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:552024-01-08حوادث

وقوع 32 مورد مرگ ومیر ناشی از تصادفات در جاده های رفسنجان از ابتدای امسال


از ابتدای سال تاکنون 32 مورد مرگ ومیر ناشی از تصادفات در جاده های شهرستان اتفاق افتاده که این امر به کاهش نرخ جمعیت دامن می زند.

- ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون 32 مورد مرگ ومیر ناشی از تصادفات در جاده های شهرستان اتفاق افتاده که این امر به کاهش نرخ جمعیت دامن می زند.

حسین رضایی شامگاه 17 دی ماه در جلسه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تسلیت شهادت عده ای از هموطنان در حادثه تروریستی محدوده گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در زمینه قانون جوانی جمعیت، فرزندآوری و تشکیل خانواده در رفسنجان 270 هکتار زمین به محدوده شهر جهت ثبت نام جوانان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه فرزندآوری پدیده فردی نیست که انتخاب شخصی زوجین باشد و در حقیقت یک رویداد و اتفاق اجتماعی است، تصریح کرد: یکی از مهمترین ابعاد این موضوع ایجاد اشتغال است که مرکز شهید ستاری مجتمع مس سرچشمه 170 طرح رویداد ملی صنایع پایین دستی مس را مورد پایش و ارزیابی قرار داده که اگر 10 درصد از این طرح ها به مرحله اجرایی برسند، به یقین اشتغال خوبی را می توان ایجاد کرد.

فرماندار رفسنجان به وجود بیش از 12 هزار بیکار در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: واحدهای تولیدی هم در شهرستان در حال احداث هستند که بخشی از مشکل اشتغال رفسنجان حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 32 مورد مرگ ومیر ناشی از تصادفات در جاده های رفسنجان از ابتدای امسال

وقوع 32 مورد مرگ ومیر ناشی از تصادفات در جاده های رفسنجان از ابتدای امسال