مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 19:402024-01-04اقتصادي

تغییر سکاندار قیمت گذاری خودرو


با تغییر رویه جدید و کاهش بوروکراسی که در روند قیمت گذاری خودرو اتفاق افتاده، زین پس احتمالاً شاهد تغییر آسان تر قیمت رسمی خودروهای داخلی و افزایش آن ها خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، شورای رقابت در جلسه اخیر خود، دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری را که مصوب همین شورا بود، اصلاح کرد و بر این اساس، این شورا دیگر در مرحله قیمت گذاری و اعلام قیمت خودروها حضور نخواهد داشت و در مقابل، در صورتی که نحوه اجرا ایراد داشته باشد، ورود خواهد کرد.

به این ترتیب به نظر می رسد بوروکراسی قیمت گذاری خودروها روان تر خواهد شد و در نتیجه احتمالاً خودروسازان راحت تر خواهند توانست قیمت های خود را با تورم تطبیق دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، شورای رقابت در جلسه اخیر خود، بخش هایی از دستورالعمل تنطیم بازار خودروهای سواری را که پیشتر نیز به تصویب همین شورا رسیده بود، اصلاح کرد.

در مصوبه جدید این شورا با اشاره به تاثیرات مثبت دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری آمده است: پس از تصویب دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری و اجرای آن در طول مدت بیش از 10 ماه، بررسی های صورت گرفته نشان می دهد برخی از مشکلاتی که بازار خودرو قبل از این مصوبه با آن مواجه بود، برطرف شده است و به همین دلیل نیاز است برای ادامه مسیر برخی اصلاحات در شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سکاندار قیمت گذاری خودرو

تغییر سکاندار قیمت گذاری خودرو