مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 21:252024-01-11سياسي

آماری از رقم های دریافتی مهمانان برنامه های صداوسیما


روزنامه فرهیختگان ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد به انتقادها از برنامه ی «قاف» که با همکاری این روزنامه ضبط  شده است واکنش نشان داد: سوال از مجری محترم سیدخندان این است که آیا همکاران شما در تلویزیون حاضرند فاکتور بازیگران و میهمانان شب یلدای تحولی شان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه فرهیختگان نوشت: مجله تصویری قاف دوشنبه 18 دی ماه به میزبانی اکبر نبوی کار خود را شروع کرد و اولین میهمان این برنامه، پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

مجری برنامه سیدخندان یکی از کسانی است که کمتر از 24 ساعت پس از انتشار قاف در بستر یوتیوب فیلترشده، به کنایه درمورد تعداد بازدیدهای این برنامه نوشت.

نکته جالب در نوشته مجری سیدخندان این است که تلویحا پذیرفته برنامه اش مخاطب چندانی ندارد و برای قضاوت درمورد آن نباید به آمار و ارقام مخاطبان استناد کرد و ماجرا جایی جالب تر می شود که توجه کنیم نگارنده چنین نقدی به تعداد مخاطبان قسمت اول برنامه قاف در 24 ساعت ابتدایی انتشارش، خودش نتوانسته سیدخندان را در 15 شب نوروز و در یکی از بهترین شبکه های تلویزیون، به رکورد مخاطبان بالای 5 درصد برساند.

محمدرضا شهبازی، مجری سیدخندان که پیش از این عمده ترین سابقه اش فعالیت در فضای مجازی بود، جای دیگری از همین نوشته، به هزینه های ساخت و انتشار مجله اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری از رقم های دریافتی مهمانان برنامه های صداوسیما

آماری از رقم های دریافتی مهمانان برنامه های صداوسیما