مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:002023-12-31اقتصادي

بخشداری بقراطی رزن افتتاح شد


صبح امروز با حضور استاندار همدان در شهرستان رزن به منظور افتتاح و کلنگ زنی و بازدید از چندین پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی، بخش بقراطی این شهرستان راه اندازی شد و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

- ایسنا/همدان صبح امروز با حضور استاندار همدان در شهرستان رزن به منظور افتتاح و کلنگ زنی و بازدید از چندین پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی، بخش بقراطی این شهرستان راه اندازی شد و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

فرماندار شهرستان رزن یکشنبه 10 دی در مراسم افتتاح و راه اندازی ساختمان بخشداری بقراطی و ارتقاء دهستان بقراطی به بخش، اظهار کرد: جمعیت دهستان بقراطی طبق سرشماری 1395 نفوس و مسکن 14 هزار و 948 نفر به تعداد 4791 خانوار به مرکزیت روستای بابانظر با جمعیت 3255 نفر و 832 خانوار از پرجمعیت ترین روستاهای این شهرستان است.

علی اصغر غفاری آثار افزود: موضوع ارتقاء دهستان بقراطی از سال 84 جزو مطالبات اصلی مردم روستا و استان بوده که خوشبختانه با پیگیری مسئولان امر به ویژه استاندار در دولت سیزدهم در 18 مردادماه امسال به تصویب هیأت دولت رسید و در این رابطه نخستین بخشدار این بخش با ابلاغ مورخه 23 مهرماه امسال استاندار، فعالیت خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشداری بقراطی رزن افتتاح شد

بخشداری بقراطی رزن افتتاح شد