مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:352023-12-23اقتصادي

نداشتن تخصص لازم از چالش های امروز در مدیریت است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: یکی چالش های امروزه در مدیریت این است برخی افراد بدون دارابودن تخصص لازم در جایگاه مدیریت قرار گرفته اند.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: یکی چالش های امروزه در مدیریت این است برخی افراد بدون دارابودن تخصص لازم در جایگاه مدیریت قرار گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در نشست اخلاق مدیران که صبح امروز اول دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: امروزه رشته ها تخصصی شده و یکی چالش های امروزه در مدیریت این است بعضی افراد بر جایگاهی که نشسته اند، تخصص آن را ندارند.

وی با بیان اینکه ریاست یک ابزار است، گفت: باید صلاحیت افراد را مورد سنجش قرار دارد که آیا می توان مسئولیت دست او سپرد، چرا که مسئولیت را نباید دست هرکسی داد، اما اگر فردی استحقاق داشته باشد مشکلی نیست.

کریمی تبار ادامه داد: هرکسی مسئولیت بر عهده می گیرد باید دانش متناسب با آن داشته باشد و اگر مدیر تخصص نداشته باشد کل مجموعه را درگیر می کند.

امام جمعه ایلام افزود: به عنوان مثال دلالان بخش میوه و تره بار در استان ایلام حذف شوند، کسی که مسئول است باید ورود کند تا گرانی در استان کاهش پیدا کند یا کسی که مسئول نوسانات قیمت گوشت مرغ است نیز باید راهکاری برای تثبیت قیمت در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن تخصص لازم از چالش های امروز در مدیریت است

نداشتن تخصص لازم از چالش های امروز در مدیریت است