مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:502023-12-24سياسي

بیمه بدون مقصر برقرار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور  روز چهارشنبه 29 آذرماه در جلسه با مشاوران حوزه کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی گفت: - رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: موضوع بیمه بدون مقصر در هفتمین همایش سراسری طب و قضا مطرح شد و مورد موافقت وزیر دادگستری نیز قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور  روز چهارشنبه 29 آذرماه در جلسه با مشاوران حوزه کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی گفت: موضوع فراوری بافت در سال های اخیر به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به اهمیت این موضوع و فواید قابل توجه آن در درمان برخی بیماری ها و رفع مشکلات بیماران، اخیراً با هماهنگی و همراهی دانشگاه آزاد اسلامی در حال ساخت مرکزی مجهز در محدوده پرند برای راه اندازی این واحد هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این اقدام توسط دو شرکت خصوصی انجام می شود که پاسخگوی نیاز های کشور نیست و سازمان با ورود به این حوزه، در راستای کمک به بیماران نیازمند و در اختیار قرار دادن این محصولات اقدام خواهد کرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در انتخاب کارشناس برای جلسات کمیسیون های پزشکی قانونی هیچگونه محدودیتی برای سازمان وجود ندارد، اما نکته مهم آن است که تنها کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه بدون مقصر برقرار می شود

بیمه بدون مقصر برقرار می شود