مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:252024-01-03سياسي

برگزاری اولین دادگاه علنی آنلاین در محاکم تجدیدنظر کرمانشاه  


معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمانشاه گفت: اولین دادگاه دادرسی علنی در استان کرمانشاه بصورت برخط(آنلاین) در محاکم تجدید نظر استان برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمانشاه گفت: اولین دادگاه دادرسی علنی در استان کرمانشاه بصورت برخط(آنلاین) در محاکم تجدید نظر استان برگزار شد.

محمدباقر نریمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این جلسه با حضور رییس و مستشاران شعبه هفتم دادگاه تجدید نظر، شکات، متهمان و وکلای ایشان و با موضوع ابطال اجراییه برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه دادرسی علنی با این شیوه، این امکان را برای افراد علاقمند و مرتبط در هر کجای کشور فراهم می کند تا بدون نیاز به حضور فیزیکی از مفاد و محتویات دادگاه استفاده کنند.

معاون فناوری اطلاعات دادگستری کرمانشاه در خصوص مزیت این دادگاه گفت: برگزاری دادگاه علنی برخط علاوه بر ایجاد شفافیت بیشتر در فرآیندهای رسیدگی قضایی باعث می شود اقشار مختلف جامعه خاصه کارآموزان وکالت و نیز کارآموزان قضایی با صرف وقت بسیار کمتر، ضمن کسب تجربه جدید و آشنایی با نحوه مدافعات و تصمیم گیری ها، از محتوای علمی و فنی دادگاه ها و فرآیند دادرسی بهره بیشتری ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دادگاه علنی آنلاین در محاکم تجدیدنظر کرمانشاه  

برگزاری اولین دادگاه علنی آنلاین در محاکم تجدیدنظر کرمانشاه