مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:502023-12-31سياسي

نقش زنان در پیشرفت کشور بی نظیر است


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نقش زنان در پیشرفت های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور بی نظیر و لایق تحسین است.

- زهرا حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به بزرگداشت روز زن، گفت: نام گذاری سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به نام روز زن، نشان دهنده اهمیت نقش زن در ایران اسلامی و جایگاه انسانی اوست.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بی شک نقش سازنده زنان در طول هشت سال دفاع مقدس بی نظیر است و بخش اعظمی از موفقیت شهدا و رزمندگان جبهه های حق علیه باطل به خاطر صبر و حمایت مادران و همسران آنان بوده است.

وی افزود: نقش زنان در پیشرفت های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور بی نظیر و لایق تحسین است.

حبیبی با اشاره به رفع موانع و کشف توانمندی های زنان، گفت: باید زمینه حضور چشم گیر و تاثیرگذار بانوان را در توسعه کشور فراهم کنیم.

وی با اشاره به مصوبات ستاد بزرگداشت مقام مادر و زن در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: تقدیر از زنان فرهیخته شاغل در دستگاه های اجرایی، برپایی نمایشگاه توانمندی زنان، دیدار با مادران و همسران شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی خاص بانوان، ارتقای سطح سلامت بانوان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و فضاسازی شهری از جمله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در پیشرفت کشور بی نظیر است

نقش زنان در پیشرفت کشور بی نظیر است